onsdag 11 april 2018

Forts. ”Biltur och natur”

Jag har tyvärr fått problem med Blogger eller möjligen min nästan nya Padda. Det är omöjligt att få tag på kommandona för bilder. Kan varken ändra storlek eller placering på dem. Inte heller få in bildtext. Utrymmet har också blivit rätt begränsat så jag fortsätter/avslutar mitt inlägg här.

Bilden nedan: Frangokastello


Vi tar en annan väg hem - den som bl a följer Kotsifou Canyon och bitvis löper mellan, nästan under, mäktiga bergsformationer. I ”passet” på fotot nedan möts man av en vind så kraftig att en stillastående bil åker bakåt trots uppförsbacke. En märklig upplevelse!




γεια σου

4 kommentarer:

  1. Har du möjligen glömt att i inställningarna för inläggen markera att du vill ha möjlighet att redigera direkt i webbversionen?

    Då kan du enkelt t.o.m. från din smertphone "formge" dina inlägg.

    Jag bloggar ofta med min smartphone.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Antagligen inte gjort den inställningen, och kan inte heller hitta den. Var katten ligger den?

      Radera
  2. Gå till Utforma -> Layout -> Gadget inlägg -> Redigera (står i rutan nere till höger)

    Där har du många möjligheter. Markera Visa snabbredigering.

    Observera att inläggen i bloggen ser annorlunda ut i telefonen jämfört med hur det ser ut i datorn. Men du kan alltid begära webbversion även i telefonen. Gå längst ner i bloggen och ta Visa webbversion.

    Via snabbredigeringen kan du sedan välja att formge inlägget i klarskrift (Skriv) eller via html-kodning.

    Lycka till.

    SvaraRadera
  3. Tusen tack! Ska kolla snarast.

    SvaraRadera